Späť
Aktuálna ponuka
Výrobcovia
Najpredávanejšie
3M Perfect-IT™ III Pasta Fast Cut Plus 50417 250ml
3M Perfect-IT™ III Pasta Fast Cut Plus 50417 250ml
12.50 EUR
3M Perfect-IT™ III Pasta Extra Fine 80349 250ml
3M Perfect-IT™ III Pasta Extra Fine 80349 250ml
12.50 EUR
3M Penový leštiaci kotúč Perfect-it™ 50487 - zelený 150mm
3M Penový leštiaci kotúč Perfect-it™ 50487 - zelený 150mm
12.50 EUR
3M Perfect-IT™ III Pasta Ultrafina SE 50383 250ml
3M Perfect-IT™ III Pasta Ultrafina SE 50383 250ml
12.50 EUR
3M Leštiaci kotúč vlnitý Perfect-it™ 50488 - žltý 150mm
3M Leštiaci kotúč vlnitý Perfect-it™ 50488 - žltý 150mm
12.50 EUR

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

Predávajúci:    Obchodné meno: Autolaky1 s.r.o.
                      Sídlo: Kpt.Nálepku 88,Levice 93401
                      IČO: 50819798 DIČ:2120487743 IČ DPH:SK2120487743
                      Zápis v registri: .1/Re/571/2017,oddiel:Sro,42998/N

1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciach sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.

2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby v tej prevádzke, kde bola služba poskytnutá, alebo kde bol tovar zakúpený:
názov a adresa prevádzky: Autolaky1 s.r.o., Kpt.Nálepku 88, Levice 934 01
reklamácie vybavuje: (meno, funkcia, tel.č.): Peter Tujvel, konateľ, Martin Ňurc, konateľ 0902 840 918

3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie:

a) Záručná reklamácia

             Predávajúci poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka. Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.

            Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.

            Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

b) Reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.

            Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.

4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi: Peter Tujvel 

5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

V Leviciach dňa 01.01.2016