Časté otázky

Časté otázky

 

 

 

Musím sa registrovať ak chcem nakúpiť ?

Pri nákupe Vás automaticky registruje systém.

- pri opakovanom nákupe Vám to uľahčí objednávanie
- Vaše údaje si bude systém pamätať
- budete tak môcť robiť objednávku rýchlejšie a pohodlnejšie
- budete mať svoje konto
- v konte budete mať prístup k histórií objednávok a faktúr

Nepamätám si svoje prihlasovacie údaje resp.sa neviem prihlásiť.

Pod kolónkou prihlásiť nájdete odkaz "Zabudnuté heslo" kde máte možnosť kliknutím a vložením svojho prihlasovacieho mena a emailu, zaslať si nové heslo na Váš e-mail.
Ak Vám niečo nefunguje bez problémov napíšte na autolaky1@autolaky1.sk a Váš problém vyriešime.

Chcem si dať namiešať autolak/autolak v spreji ako mám postupovať a kde nájdem kód farby auta?

Jednoduché J Kliknete si v hornej šedej lište na Miešanie autolakov alebo ak chcete farbu v spreji tak na autolak v spreji. Ďalej kliknete na značku vášho auta ( pozn: ak sa v danej ponuke nenáchádza značka vášho auta, použite kontaktný formulár – najskôr však musíte kliknúť na informácie tu ), kde sa Vám zobrazí 2K lesklý alebo metalíza. Zvolíte si možnosť akú máte a po rozkliknutí nájdete, kde sa váš kód farby v aute nachádza. Kód farby napíšete do poznámky, ktorá sa nachádza pod kolónkou do košíka.

Aká bude cena za sprej? Bude k tomu potrebný aj bezfarebný lak?

Cena za sprej je 10 eur. Pokiaľ máte 2K uni hladkú farbu na aute, motorke, iné... nie je potrebné to lakovať bezfarebným lakom. Ak máte metalízu, je potrebné ju prelakovať bezfarebným lakom nakoľko farba po nastriekaní je matná. Bezfarebný lak v spreji je samostatne ! Nie je spolu s farbou.

Do kedy je najvhodnejšie objednávať ?

- Objednávať môžete samozrejme kedykoľvek, ale najlepšie je to načasovať si vždy do 14:00, pretože o tomto čase sa spracúva väčšina objednávok na ďalší deň.

 

Čo znamená ak je produkt nedostupný ?

- Ak je produkt nedostupný, znamená to dlhší výpadok u nás na sklade. Môže to trvať 2-3 týždne nakoľko produkty nám idú zo zahraničia, nevieme ovyplivniť čas dodania, no snažíme sa aby to bolo u nás čo najskôr.

Ako zaplatím svoju objednávku ?

V hotovosti

Prevodom

Na dobierku

Službou 24pay

Čo ak niečo v mojej objednávke chýba?

Ak v doručenom nákupe niečo nebolo dodané a máte to na faktúre, dajte nám čím skôr vedieť a všetko napravíme. Tu sú tri možnosti ako to môžeme riešiť:
1. Chýbajúci produkt Vám doručíme, hneď ako to bude možné (aj v ten istý deň),
2. Chýbajúci produkt Vám doručíme v budúcej objednávke,
3. Vrátime Vám peniaze za chýbajúci produkt.

Kde nájdem Vašu predajňu?

Naša predajňa sa nachádza v Leviciach na ulici Kpt.Jána Nálepku 88, hneď vedľa Tujvel farby laky.